Aku Janji....



Balik Pulau, 01 September - 4 orang guru telah mendapat tawaran untuk pengesahan jawatan. Sebagai sebahagian dari proses itu, mereka dikehendaki untuk mengangkat sumpah AKU JANJI dihadapan pentadbir (Guru Besar)disaksikan oleh Pn. Hjh Rohana (PK 1).

Cikgu-cikgu yang terlibat ialah

1. Pn. Amizah Abdul
2. Pn. Noor Rizan Hashim
3. Ustz. Norhaniza Osman
4. Pn. Sumarni Bahari

Berikut beberapa gambar yang sempat dirakam sebagai kenang-kenangan


Semua guru terlibat mendengar amanat dan taklimat ringkas dari Guru Besar


Mengangkat sumpah dihadapan Guru Besar dan PK 1 diketuai oleh Cikgu Amizah


Cikgu Amizah sedang menurunkan tandatangan tanda setuju dengan sumpah tersebut.


Ustazah Noor Rizan menurunkan tandatangan tanda setuju dengan sumpah tersebut.


Ustazah Norhaniza tekun meneliti borang AKU JANJI sebelum menurunkan tandatangan


Cikgu Sumarni menurunkan tandatangan tanda taat setia

Sah dah sah jawatan. Jadi, SAH lah cikgu-cikgu semua kena membuat kenduri kesyukuran. Cadangan (Program Buka Puasa).

Kami setuju......


Responses

2 Respones to "Aku Janji...."

ummicome' berkata...

saaaaaaah...erm aapa tunggu lagi! baik batul cadangan di bulan baik ni kan...SETUJU!


3 September 2009 pada 11:34 PG
Cikgu Kimi berkata...

Aku terima nikahnya....opocot..tersilap daaa...
Maka dengan itu kami berjanji....


9 September 2009 pada 3:31 PTG

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Return to top of page Copyright © 2010 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by HackTutors